0652610005

Zašto nam je potreban KALCIJUM?

Svi od detinjstva znaju da je kalcijum = jake kosti i zubi. To su nas učili od detinjstva naše bake i majke, nagovarajući nas da pijemo mleko ili jedemo sveži sir sa pavlakom.

I tako smo odrasli i shvatili da su bili u pravu, a takođe naučili da pored jačanja mišićno-koštanog sistema, kalcijum ima ogroman rad u našem organizmu.

 

 

 

Kalcijum pomaže:

  • Mišići, uključujući srce, se skupljaju
  • Nervi prenose električne impulse iz mozga do svake ćelije u našem telu
  • Krvni sudovi obezbeđuju dotok krvi u organe i tkiva
  • Reguliše nivo enzima i hormona koji su uključeni u sve vitalne procese organizma
  • Normalizujte krvni pritisak i nivo lošeg holesterola

Sada je jasno da sa nedostatkom kalcijuma pati CEO organizam u celini?!

Pored dobro poznatih problema sa zubima i skeletom, nedostatak kalcijuma može se manifestovati vrlo neočekivanim simptomima:

  • Povećana anksioznost i loše raspoloženje
  • Stalno “uvrtanje” ruku i nogu
  • Povremene palpitacije
  • vremenska osetljivost
  • Grčevi i utrnulost u prstima
  • Visok krvni pritisak
  • slom
  • bol u zglobovima
  • Pa čak i obilne menstruacije

Bilo koji od ovih simptoma može poslužiti kao poziv za buđenje za odlazak u laboratoriju i analizu krvi kojom se utvrđuje nivo kalcijuma.

Kalcijum za trudnice i dojilje

Nedostatak kalcijuma u ​​telu takođe doprinosi razvoju toksikoze u prvoj polovini trudnoće i može dovesti do usporavanja rasta fetusa i rahitisa nakon rođenja.

Takođe je dokazano da nedostatak kalcijuma tokom trudnoće i dojenja povećava učestalost osteoporoze tokom menopauze i povećava rizik od preloma.

Zašto kalcijum nije dovoljan?

Nedostatak kalcijuma nastaje iz dva razloga – ili ga premalo dolazi iz hrane, ili telo ne može da ga apsorbuje u dovoljnim količinama.

I, ako je sve jasno sa prvim razlogom – to su stroge dijete i gladovanje, onda o drugom treba detaljnije razgovarati.

Nažalost, naše navike, posebno navike u ishrani, često deluju protiv kalcijuma:

  1. So: Što je hrana slanija, to je veći gubitak kalcijuma. Svakih 2,5 grama soli koju bubrezi izluče „odvlače“ od 40 do 60mg kalcijuma.
  2. Proteini: Šejkeri za proteine moraju biti oprezni. Povećanje unosa proteina dovodi do povećanog izlučivanja kalcijuma urinom.
  3. Kafa: mirisno piće ne šteti organizmu, ali samo ako je reč o 1-2 šoljice dnevno. Prekoračenje ove doze dovodi do gubitka kalcijuma. Isti efekat izazivaju gazirana pića koja sadrže kofein.
  4. Pšenične mekinje, pa čak i mlečni proizvodi sa visokim sadržajem fosfora inhibiraju apsorpciju kalcijuma.
  5. Cilantro i kopar su skladište vitamina, s jedne strane su korisni za naš organizam, a sa druge sprečavaju apsorpciju kalcijuma. Sve se radi o oksalnoj kiselini, koja je bogata mirisnim zelenilom. Postoji izlaz – cilantro i koper se mogu bezbedno dodati u supe i čorbe, tokom toplotne obrade, efekat kiseline se neutrališe.

Pored toga, bolesti bubrega i štitne žlezde, disbakterioza i hormonske promene tokom menopauze pogoršavaju apsorpciju kalcijuma.

Posebnu pažnju zaslužuje vitamin D, koji reguliše apsorpciju i izlučivanje kalcijuma. Nažalost, u našoj severnoj zemlji ovaj vitamin je gotovo nemoguće dobiti prirodnim putem – hranom ili sunčevom svetlošću. Broj sunčanih dana u Rusiji ne prelazi ukupno dva meseca za celu godinu. Istovremeno, naočare, oblaci, zagađenje vazduha, naša odeća, pa čak i kreme sa SPF-om, još uvek inhibiraju stvaranje vitamina D.

Sa hranom ne dobijamo više od 10% dnevne doze vitamina D. Uostalom, masne ribe i jetra bakalara su kalorične, a popiti 4 litra mleka ili pojesti 9 jaja za doručak je nemoguće. Kao rezultat toga, više od 80% Rusa ne dobija vitamin D u potrebnoj količini i pate od posledica njegovog nedostatka, uključujući probleme sa apsorpcijom kalcijuma.

Šta raditi usred ove tužne statistike? Probajte kompleksni lek od Doctor Morea “Kalcijum, magnezijum, D3”.

Apsolutno prirodan proizvod je napravljen od ljuske ostrige, za čiju snagu je priroda stvorila optimalan sastav – tačan odnos kalcijuma, magnezijuma i vitamina D – hranljivih materija koje dobro deluju samo u prisustvu jedni drugih! Zaista, koristeći suplemente koji sadrže samo kalcijum, neće biti moguće postići značajne rezultate.

Kalcijum i magnezijum su posebni makronutrijenti koji su „prepleteni” na ćelijskom nivou, kao što su jin i jang u istočnoj filozofiji. To jest, oni jednostavno ne mogu da žive jedno bez drugog! Sa nedostatkom magnezijuma, moguć je razvoj “sekundarne hipokalcemije” ili nedostatka kalcijuma, zbog čega kosti pate, zubi se raspadaju, a kosa postaje lomljiva. A to se može dogoditi čak i na pozadini povećanog unosa kalcijuma!

Magnezijum takođe kontroliše „predoziranje“ kalcijuma, doprinoseći njegovom rastvaranju u suvišnim količinama (što zauzvrat sprečava stvaranje kamena u bubregu).

Stoga je važno da vitamin D i magnezijum budu prisutni u formuli kompleksa kalcijuma. Ovi hranljivi sastojci moraju biti u proizvodu u strogim proporcijama (što smo, naravno, uzeli u obzir i posmatrali) kako bismo stvorili neophodne uslove za potpunu apsorpciju kalcijuma od strane tela.

Višekomponentna formula “Kalcijum, magnezijum, D3” pomaže u održavanju zdravlja mišićno-skeletnog sistema, funkcionisanju nervnog sistema i održivosti imunog sistema, a takođe pokreće proces obnove tkiva, proizvodnje energije i aktivacije metabolizma.

Kursnom primenom kompleksa poboljšava se stanje kostiju i zuba, ublažava grčevi i povećan vaskularni tonus, ima izražen antioksidativni efekat i stimuliše proizvodnju kolagena za aktivnu dugovečnost, mladost i lepotu.

“Kalcijum, magnezijum, D3” – vaše zdravlje, dolazi iz morskih dubina!